İçeriğe geç

Sahibinden Alıcı Kargoyu Onaylamazsa Ne Olur

Sahibinden alıcı ürünü onaylamazsa ne olur?

Satıcı iade edilen ürünü aldıktan sonra 48 saat içinde onaylamazsa, sistem tarafından otomatik olarak onaylanmış kabul edilir ve tutar bankaya bağlı olarak 1-5 iş günü içinde iade edilir. Satıcı özel bir kişi ise ürün bedeli iade edilir, hizmet bedeli iadeye dahil değildir.

Alıcı kargoyu kabul etmezse ne olur?

Kargo sahibi kargosunu bu süre içerisinde teslim almazsa, kargo şirketi genellikle nakliye ücreti ve depolama ücreti gibi ek maliyetler talep eder. Kargo sahibinin kargosunu teslim alamadığı durumlarda, kargo şirketiyle iletişime geçerek kargonun durumunu öğrenebilir.

Sahibinden kargoyu almazsam ne olur?

Ürünü geçerli süre sınırı içinde göndermezseniz ne olur? Bireysel bir satıcıysanız ve ürünü satın alma tarihinden itibaren 3 iş günü içinde veya kurumsal bir satıcıysanız, ilanı yerleştirirken belirttiğiniz süre içinde göndermezseniz, işlem sistem tarafından otomatik olarak iptal edilir ve ödeme alıcıya iade edilir.

Kargo alıcıya ulaşmazsa ne olur?

Görevlimiz alıcının adresinde kimseyi bulamazsa, bir “Kargo Bildirim Notu” bırakacak ve gönderiyi şubeye iade edecektir. Bu durumda, gönderinin alıcı veya onun atadığı bir kişi tarafından 3 gün içinde ilgili şubeden alınması gerekmektedir.

Alıcı ürünü onaylamazsa ne olur?

Alıcı ürünü onaylamazsa ne olur? Alıcı ürünü onaylamazsa veya iade talebinde bulunmazsa işlem 2 gün sonra otomatik olarak onaylanır ve ürün tutarı satıcıya aktarılır.

Sahibinden onay süresi nedir?

İlanlarınız 6 saat içerisinde incelenip onaylanacak veya reddedilecektir.

Kargoyu almamak suç mu?

Son noktamızı hemen baştan belirtmemiz gerekirse: Kargoyu kabul etmemek suç değildir ve cezası yoktur. Teslim ettiğiniz kargoyu teslim almazsanız kargo göndericiye geri gönderilir. Tüketici olarak ürünü kabul etmeyi reddedip cayma hakkınızı kullanmakta özgürsünüz.

Dolap alıcı kargoyu kabul etmezse ne olur?

Merhaba, ürün alıcıya teslim edilmezse iade kargo sürecine göre göndericiye iletilerek teslim edilecektir. Kargo firması ile gönderilen ürünlerde ek kargo ücreti alınmayacaktır.

Kargoyu kontrol etme hakkı var mı?

Taşıma şirketleri, taşıdıkları yükün alıcıya teslimi sırasında alıcının yükü muayene amacıyla açma talebine uymak zorundadır. Malların hasarlı veya eksik gibi nedenlerle kusurlu olduğu tespit edilirse, bu durum nakliye acentesine bir rapor halinde kaydedilmelidir.

Sahibinden dolandirildim ne yapmalıyım?

Hatalı olduğunu düşündüğünüz bir ilan için, ilgili ilanın “İlan Detayı” sayfasında, fotoğrafların yanında yer alan detaylı kriterlerin altında yer alan “İlanla ilgili bir şikayetim var” bağlantısını kullanarak ve aşağıdaki bölümde size sunulan seçeneklerden uygun olanı seçerek şikayetinizi bize kolayca iletebilirsiniz.

Sahibinden iade kargo ücretini kim öder?

Cayma hakkını kullanmanız halinde, Mesafeli Satış Yönetmeliği ve aranızdaki mesafeli sözleşme kuralları gereğince, tarafınıza iade edilen ürünün kargo masraflarını ödemekle yükümlüsünüz (satıcı).

Ürün kargoya verilmeden iptal edilir mi?

Müşteriler satın aldıkları ürünü kargoya verilmeden önce iptal etmek isteyebilirler.

Kabul edilmeyen kargo ne olur?

Size gönderilen kargoyu teslim almadığınız takdirde alıcıya geri gönderilecektir. Burada herhangi bir borcunuz olmayacaktır, kargo masrafları göndericiden tahsil edilecek ve kargonuz göndericiye teslim edilecektir.

Kargo alınmadı diye dava açılır mı?

Genel olarak internetten alışverişlerde, ürünü teslim almayan müşteriye, ürünü teslim almaması durumunda kargo ücretini kendisinin ödemesi gerektiği, aksi takdirde icra takibi başlatılacağı yönünde cevap verilebilir.

Kargo geri giderse para iadesi olur mu?

Satıcı, tüketicinin cayma hakkını kullandığına dair bildirimi aldığı tarihten itibaren 14 gün içinde, teslimat masrafları da dahil olmak üzere tahsil edilen tüm ödemeleri iade etmekle yükümlüdür. Satıcı, iadeyi tüketiciye herhangi bir maliyet veya yükümlülük getirmeden toptan yapmak zorundadır.

Sahibinden aldığım ürünü nasıl iptal edebilirim?

Eğer satıcı ürünü henüz kargoya vermediyse, satıcıyla anlaşarak işlemi iptal edebilirsiniz. İşlemi iptal etmek için 0 850 222 44 44 numaralı telefondan bize ulaşabilir veya destek merkezimiz üzerinden talebinizi iletebilirsiniz.

Sahibinden dolandirildim ne yapmalıyım?

Hatalı olduğunu düşündüğünüz bir ilan olması durumunda, ilgili ilanın “İlan Detayı” sayfasında, fotoğrafların yanında yer alan detaylı kriterlerin altında yer alan “İlanla ilgili bir şikayetim var” bağlantısını kullanarak ve aşağıdaki bölümde size sunulan seçeneklerden uygun olanı seçerek şikayetinizi bize kolayca iletebilirsiniz.

Sahibinden onaylı satıcı ne demek?

Alıcıların güvenli bir şekilde alışveriş yapmasını ve satıcıların güvenilir olmasını sağlayan bir hizmettir. Mobil Doğrulama hesabınızı kullanarak cep telefonu numaranızın size ait olduğunu doğrulayarak hem alıcıların güvenini kazanabilir hem de alışveriş işlemlerinizi daha hızlı tamamlayabilirsiniz.

Sahibinden onaylanan para ne zaman hesaba geçer?

Para transfer süreci, ürün alıcıya teslim edildikten sonra 14 gün içinde başlar. Transfer talepleri bankalara iş günlerinde günde iki kez (09:00 ve 16:00’da) iletilir. Transfer talebi bankanıza iletildikten sonra, bankaya bağlı olarak tutarın hesabınıza aktarılması 1-7 iş günü sürebilir.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir